annatliv.blo.gg

Just an ordinary girl in another country.

ingen update

Kategori: Allmänt

ingen update idag då de är ''thanksgiving weekend'', något ni i sverige inte har. Haft fullt upp hela dan och är helt slut nu! vid två tiden kom en fotograf och fotade familjen, sjukt taggad över att se själva bilderna. Sen käka vi thanksgiving middag ( kalkon och massor annat gott), och efterrätten va så sinnes gott. hon hade gjort citron maräng paj som va to be honest godaste jag smakat och en pumpa paj, det va som att äta sånhär pepparkaksdeg.. inte alls go va den hahha och en kokosnötspaj med maräng! Tog lite bilder under dan som jag ska fixa litt med imorn så slänger jag upp några imorn! Hoppas ni hade en bra dag och imorn äre måndag men jag är ledig eftersom ja^ 
gammal bild, vet inte varför jag tog den men jaja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: