annatliv.blo.gg

Just an ordinary girl in another country.

Helg

Kategori: Allmänt

ingeting roligt har hänt i mitt liv haha, visste inte vad jag skulle blogga om, darför jag inte gjort de på ett litet tag! sjukt skön dag i skolan, först på morgonen satt hela skolan i stora gymmet och bara kolla när lärarna dela ut elev priser i 1,5 timma, sen va dagen som vanligt! Ledig imorgon (fredag) sen helgen och måndagen, sjukt glad över de! Ikväll händer nog ingen kul tror jag, ska nog bara tare lugnt, imorgon tror jag jag ska på ena hockey macthen, lördag samma sak med jessica dåra fast i en annan stad! söndag ingenting sen måndag troligtsvis ingenting, lär dra och spela fotboll med ''han'' i helgen oxå hoppas, kulkul skare bli! Vad ska NI göra i helgen? kommentera! 

ska fixa bilder i helgen oxå, ha en fortsatt skön dag och skriver nog ett inlägg senare. 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Vem är han? ;)

    Svar: inget jag kommer skriva om på bloggen förns lixsom det är är officiellt
    annatliv.blo.gg

    2013-10-11 | 15:12:30

Kommentera inlägget här: