annatliv.blo.gg

Just an ordinary girl in another country.

haul

Kategori: Allmänt

vad jag köpte>>
blev ingen höst doft ljus men denna luktaded för gott att inte ha

lugn dag

Kategori: Allmänt

precis dushat och väntar på mamma ska komma hem, sen ska vi åka shoppa lite. Ska plocka upp några beauty saker, vill ha ny mascara och lite sånt. Och ett doft ljus, vill ha nå ljus med typ en höst doft satt man får lite mer feeling. De är iaf dagens plan, fixa hemma och bara tat lugnt. Sitter i mjukisbyxor o trjocktröja och har ingen aning vad jag ska ha på mig, kör ootd senare när jag kommer hem eller så! Hare braaaaaa

lunch

Kategori: Allmänt

är ledig från skolan idag, skööönt! Ska passa på ta denna tid och gå ut på lunch med farmor och farfar, myssigggt :) 
 
passar denna outift med några stövlar
OOTD
 Grå lite längre kofta med blå vit t-shirt under och svarta jeans

Ha en bra dag!!

INSTAGRAM

Kategori: Allmänt

Följ bloggens instagram för mer än bara bilderna som kommer här! 
@annatliv







följ min vanliga instagram oxå!
@sydneyybunn

Nu kör vi

Kategori: Allmänt

highly motivated.

Ska köra på nu med bloggen och allt, allt funkar som de ska! sjukt glad, nuuuuuuu believe it or not kör vi