annatliv.blo.gg

Just an ordinary girl in another country.

fullt upp

Kategori: Allmänt

Slutade vid tre, som varje dag och blev hämtad av mamma. Vi åkte hem och tog de lugnt och bara umgicks, sen gick mamma och pappa ut o åt själva då dom vart gifta i 23 år! grattis till dom! jag och 2 av mina bröder och brors flickvän åkte sen och gymma, kul vare, körde bröst pass.. lär ha lagom ont imorgon, värt de helt och hållet. Och nu sitter jag med datorn i sängen och bara tar de lugnt och kollar film, har verkligen inga bilder på datan då den är så pass ny men ska försöka komma på något sätt att kunna haha.. försökte lägga upp från mobilen igår men de gick helt andra hållet än vad jag trodde, de sög.. men ska ta och hoppa in i duschen alldeles strax, prata med några vänner sen sova. Dagen gick så sjukt trögt idag.. kändes som de aldrig skulle ta slut, hatar sånna dagar. men de är vell bara bita ihop hekt enkelt! Yeah man vet inte vad jag kan berätta för något spännande för de händer inte något spännande i mitt liv, tråk tråk tråk. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: